hepsiburada.com Mağdurları

Quoted post

BenKimim

#5 Mağdurum da mağdurum

2012-09-13 23:20

Adı geçen alışveriş sitesinden 25.07.2012 tarihinde diğer bir çok şey ile birlikte iki adet tablet PC aldım. Aldığım tablet PC'lerden bir tanesinin geldiğinde wifi bağlantısı yapmadığı, ekranının arızalı olduğu ve taahhüt ettiği ses özelliklerini vermediğini gördüm. Hepsiburada'ya durumu bildirdim ve o zaman sağolsunlar refleks denebilecek kadar hızlı bir sürede iadeyi alıp para iadesi yaptılar ve başka marka model bir tablet pc satın aldım. İlk alışverişimde satın aldığım ve o zaman sağlam olan diğer tablet de aynı wifi arızasını verdi bir kaç gün sonra. Durumu bildirerek iade talebinde bulundum. İadeyi kabul ettiler ve verdikleri bilgilerle kargo ettim kendilerine. Şimdi üzerinden bir ay belki de daha fazla bir süre geçti ancak ne bedel iadesi yapıyorlar, ne de işlemin durumu hakkında bilgi alabiliyorum. Sanırım dükkanı kapatıp kaçtılar. İlk tableti gönderdiğimi müteakip "iade ettiğiniz ürün elimize ulaşmıştır" şeklinde bir e-posta ile bilgilendirilmiştim. 2. tablet de 1 hafta boyunca herhangi bir geri bildirim alamayınca mesaj ile sormak zorunda kaldım. Daha sonra cevap verdiler ulaştı şeklinde. Sonra 15-20 gün yine herhangi bir bilgi verilmedi herhangi bir iade de yapılmadı. Yine bilgi istedim. Cevapları "tablet elimize ulaşmadı" oldu. Bana gönderdikleri bilgi notunu ilettim kendilerine. "Ha tamam o ulaştı zaten" biz finans departmanına da ilettik konuyu" dediler. Müteakiben ben tatile gittim geldim, finans departmanı nerede ise hala herhangi bir bedel iadesi yok. 1 hafta sonra tekrar mesaj attım, arkadaşlar dedim, bedel iadesi dediniz, finans departmanı dediniz ama ses var görüntü yok??? Cevaben "talebiniz ulaştı, ennnnn kısa sürede halledeceğiz" cevabı aldım. Ama bir hafta daha geçti yine ses yok. En sonunda sinirli olduğumu belirten bir mesaj gönderdim, (ŞİMDİ BUNA DİKKAT EDİN) kendilerine ulaşan başka müşterilere ait e-posta adresi, IBAN numaraları, hesap bilgileri, ad soyad bilgileri gibi bilgilerin olduğu bir mesaj ile cevaplandım. Başkaları tarafından gönderilen mesajları bir anlamda bana forward etmişlerdi, ki mesaj içeriğinde bahsettiğim bilgiler ve de hepsiburada.com un ne kadar berbat bir firma olduğu gibi serzenişler vardı. Anlamadığım, anlamlandıramadığım, beni irrite eden başkalarının şahsi bilgilerinin benimle paylaşılması hususu idi. İki çocuğum için satın aldığım tabletlerden bir tanesinin arızalı olması yüzünden, şimdi birinin tableti var diğerinin yok ve bu evde bir kriz nedeni; -ben atletimden, prezervatifime, evimdeki ses sisteminden, arabamın lastiğine, cep telefonumdan, notebookuma kadar daha onlarca malzemeyi mezkur siteden satın alan bir hepsiburada müşterisiyim, yine aynı grubun nesine.com, daybuyday.com, gezisitesi.com, alışverissaati.com hizmet aldığım alışveriş/hizmet siteleridir. Benim kadar sadık bir müşterisine bu yaptıkları (doğrusu hiç kimseye yapılmamalı) aramızdaki ilişkiyi gözden geçirmeme neden olacak sanırım. Bana sadece adam gibi konunun akibeti hakkında bilgi dahi verseler yeterli idi doğrusu, biz ürünü iade alıyoruz paramız yok sonra veririz deseler ben çocuğumu mağdur etmemek için yenisini yine alır daha sonra iadeyi beklerdim ama yok. Hala bekliyorum hala cevap alamıyorum. Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelikte ki azami 20 gün süresini de aşan bu firma beni çok soğuttu doğrusu; aynı firmanın web sitesinde alışveriş sepetimde bekleyen ve bu işlemin akibetini görünce alacağım dediğim çok sayıda ürün bekliyor ama konu bir türlü nihayete ermiyor. Üstelik mezkur sitedeki Bekleyen Arıza İade Bildirimlerimde de herhangi bir bildirim görünmemeye başladı. Soğuk suyu olan var mı? Sanırım ihtiyacım olacak!!!

Yanıtlar

MAĞDUR

#25 Re: BENDEEEEEE Mağdurum da mağdurum

2019-12-09 13:51:12

#5: BenKimim - Mağdurum da mağdurum 

Tefal den bir ürün Tefal Fresh Express fight Doğrayıcı Rende aldım. PTT Kargo ürünü bırakıp gitti. Ürün parça parça çıktı. Dakikasında PTT Kargo genel müdürlüğe ve Hepsiburada ya ilettim. PTT Kargo nun gönderildiği yere gittim. Suratsız bir adam, Hasar tespit tutanağı vermedi PTT. Yani kır parçala kaktır müşteriye. ooohhhh ne ala. Kısacası ürün elimde kaldı. İnternete girdim ve gördüm ki tek Hepsiburada. Com mağduru ben değilmişim. Asla helal etmiyorum. Ayrıca PTT den kargo geliyor ve iade Sürat Kargo. Müşteri dönsün dolansın. İnsana verdikleri değer burada.com. Bu iş Tüketici Hakları'na kadar gidecek. Nokta.