hepsiburada.com Mağdurları

İmza kampanyasının sahibi ile iletişime geç

hepsiburada.com Mağdurları isimli dilekçe hakkındaki bu tartışma konusu otomatik olarak oluşturuldu.


Ziyaretçi

#1

2011-10-03 14:49

hepsiburada.com dan aldığım ürün 15 gündür elime ulaşmadı süper hızlı gönderi olmasına rağmen mahkemeye verebilirmiyim

Ziyaretçi

#2

2011-10-03 17:29

Aynı durumdan bende şikayetçiyim. Ayıplı ürünümü aldılar, değiştirmiyorlar. Üründen haberim bile yok.

Ziyaretçi

#3

2011-10-18 04:59

Ürünüm 1 seneden fazla oldu ama halen tarafıma gönderilmedi yaptıkları bi açıklama yok. sürekli ezberletilmiş ve hazır kalıp mesajlar.

Bu gönderi site yöneticisi tarafından kaldırıldı (Ayrıntıları göster)

2011-10-25 13:02


BenKimim

#5 Mağdurum da mağdurum

2012-09-13 23:20

Adı geçen alışveriş sitesinden 25.07.2012 tarihinde diğer bir çok şey ile birlikte iki adet tablet PC aldım. Aldığım tablet PC'lerden bir tanesinin geldiğinde wifi bağlantısı yapmadığı, ekranının arızalı olduğu ve taahhüt ettiği ses özelliklerini vermediğini gördüm. Hepsiburada'ya durumu bildirdim ve o zaman sağolsunlar refleks denebilecek kadar hızlı bir sürede iadeyi alıp para iadesi yaptılar ve başka marka model bir tablet pc satın aldım. İlk alışverişimde satın aldığım ve o zaman sağlam olan diğer tablet de aynı wifi arızasını verdi bir kaç gün sonra. Durumu bildirerek iade talebinde bulundum. İadeyi kabul ettiler ve verdikleri bilgilerle kargo ettim kendilerine. Şimdi üzerinden bir ay belki de daha fazla bir süre geçti ancak ne bedel iadesi yapıyorlar, ne de işlemin durumu hakkında bilgi alabiliyorum. Sanırım dükkanı kapatıp kaçtılar. İlk tableti gönderdiğimi müteakip "iade ettiğiniz ürün elimize ulaşmıştır" şeklinde bir e-posta ile bilgilendirilmiştim. 2. tablet de 1 hafta boyunca herhangi bir geri bildirim alamayınca mesaj ile sormak zorunda kaldım. Daha sonra cevap verdiler ulaştı şeklinde. Sonra 15-20 gün yine herhangi bir bilgi verilmedi herhangi bir iade de yapılmadı. Yine bilgi istedim. Cevapları "tablet elimize ulaşmadı" oldu. Bana gönderdikleri bilgi notunu ilettim kendilerine. "Ha tamam o ulaştı zaten" biz finans departmanına da ilettik konuyu" dediler. Müteakiben ben tatile gittim geldim, finans departmanı nerede ise hala herhangi bir bedel iadesi yok. 1 hafta sonra tekrar mesaj attım, arkadaşlar dedim, bedel iadesi dediniz, finans departmanı dediniz ama ses var görüntü yok??? Cevaben "talebiniz ulaştı, ennnnn kısa sürede halledeceğiz" cevabı aldım. Ama bir hafta daha geçti yine ses yok. En sonunda sinirli olduğumu belirten bir mesaj gönderdim, (ŞİMDİ BUNA DİKKAT EDİN) kendilerine ulaşan başka müşterilere ait e-posta adresi, IBAN numaraları, hesap bilgileri, ad soyad bilgileri gibi bilgilerin olduğu bir mesaj ile cevaplandım. Başkaları tarafından gönderilen mesajları bir anlamda bana forward etmişlerdi, ki mesaj içeriğinde bahsettiğim bilgiler ve de hepsiburada.com un ne kadar berbat bir firma olduğu gibi serzenişler vardı. Anlamadığım, anlamlandıramadığım, beni irrite eden başkalarının şahsi bilgilerinin benimle paylaşılması hususu idi. İki çocuğum için satın aldığım tabletlerden bir tanesinin arızalı olması yüzünden, şimdi birinin tableti var diğerinin yok ve bu evde bir kriz nedeni; -ben atletimden, prezervatifime, evimdeki ses sisteminden, arabamın lastiğine, cep telefonumdan, notebookuma kadar daha onlarca malzemeyi mezkur siteden satın alan bir hepsiburada müşterisiyim, yine aynı grubun nesine.com, daybuyday.com, gezisitesi.com, alışverissaati.com hizmet aldığım alışveriş/hizmet siteleridir. Benim kadar sadık bir müşterisine bu yaptıkları (doğrusu hiç kimseye yapılmamalı) aramızdaki ilişkiyi gözden geçirmeme neden olacak sanırım. Bana sadece adam gibi konunun akibeti hakkında bilgi dahi verseler yeterli idi doğrusu, biz ürünü iade alıyoruz paramız yok sonra veririz deseler ben çocuğumu mağdur etmemek için yenisini yine alır daha sonra iadeyi beklerdim ama yok. Hala bekliyorum hala cevap alamıyorum. Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelikte ki azami 20 gün süresini de aşan bu firma beni çok soğuttu doğrusu; aynı firmanın web sitesinde alışveriş sepetimde bekleyen ve bu işlemin akibetini görünce alacağım dediğim çok sayıda ürün bekliyor ama konu bir türlü nihayete ermiyor. Üstelik mezkur sitedeki Bekleyen Arıza İade Bildirimlerimde de herhangi bir bildirim görünmemeye başladı. Soğuk suyu olan var mı? Sanırım ihtiyacım olacak!!!
hakan

#6 kargo yok

2012-10-14 14:09

hepsiburada.com dan 3 hafta kadar önce verdiğim siparişimle ilgili haaala bi ses yok, 4-5 yıldır bu siteden alışveriş yapmama rağmen ilk kez böyle bi yamuk yaptılar ve bu da son alışverişim oldu. ne çağrı merkezinden ne de mesajlar yoluyla çözüm bulunmuş değil.
takma_isim

#7 hepsiberbat bir site...

2012-10-15 23:40

son derece özenli ve titiz bir çalışma gerektiren bu işte "çaylak" çalıştırdığını söyleyen ve bunun reklamını yapan adeta "sarhoş" bir yönetime sahip. müşteri hizmetleri hiç sıkılmadan çok rahat yalan cevaplar verebiliyor; müşteriye kızıyor; çözüm üretmek bir yana sistemdeki "mesajları" siliyor. inananbiliyor musunuz? ve bunu itiraf eden mailleri var bende. "biz o mesajları" sildik diyorlar... asla tek kuruşluk bile alışveriş yapılmaz... dileyen herkese hepsiburada'dan gelen yalan dolu ibret mesajlarını gönderebilirim.
hepsiburada.com mağduru

#8 amatörce iş yapıyorlar

2014-06-26 14:25

bende madurum bir kek kalıbını tedarik edemeyecek kadar acizler. sakın alışveriş yapmayın. bu işi ağızlarına yüzlerine bulaştırıyorlar. bugun kocagün işi gücü bırakıp elime ulaşamayan ürünün kalan parası için mücadele verdim. bide hediye kuponu tanımlamışlar yane alışveriş yap kuponu kullan. insan zekasıyla alay ediyorlar. ne alışverişi once siz benim ürünümü gönderin. bide üstüne alışveriş mi yapacağım bir hediye kuponu için. dayatıyorlar resmen. münasip bir şekilde kullansın onlar kuponlarını. şebeklik yapıyorlar ne sanal mağazası . sepete bedava bir ürün düştü, hemen ardından eklemediğim bedava ürünün sepete ücretini yansıttılar. kepazelik başka bişey değil
atilla polat
izmir

#9

2014-07-26 23:23

hepsi burada.com dan satın aldığım ürün gelmedi para iadeside yapılmıyor bu düpedüz dolandırıcılıktır

Ziyaretçi

#10

2014-07-27 06:09

En eski müşterilerinizdenim. Firmanızın da üyesiyim (ne işe yarıyorsa..) Defalarca yaptığım alış-verişlerimi hep sizin firmanızdan yaptım; Bazen ''müşteri vel_i nimet'' felsefesiyle ;bazen de kendi kazancınız yönünde davrandınız.
Şimdi SİSTEMİNİZDEKİ bir HATADAN dolayı da müşterinizi cezalandırıyorsunuz!-ki tamamen sizin sisteminizden- kaynaklanıyor.. Şöyleki : Posta-posta değişik günlerde nakliye şirketinden gönderdiğiniz ürünler neticede bir bütün olarak müşteride birleştiğinde BİRBİRİNİ tutmuyor!!!...Örneğin; torunuma bir tablet alıp ''Ramazan Bayramında'' hediye edecektim, kablosu ayrı günde, tableti bir başka tarihte, usb'si ayrı bir başka günde, kılıfı bir başka günü, vs...vs..geliyor.Alt tarafı bir tablet alalım dedik; bütün bir hafta boyu eve hapis olduk ama bizim kaybolan zamana ne olacak?!^!.Kılıfı tablete ,tabletin klavyesi kendine uymayan bir sürü apık-sakıp işler..Gönderdiniz ürünlerin son kontrolörü yapılmaz mı?.Bir de ATA isimli (Soyadını söylemeyen)sorumsuz personeliniz daha sözümü bitiirmeden ''tarihi geçmiş'' deyip telefonu suratıma kapattı!!!.. Yani ceketi bir firmadan, pantolonu bir başka firmadan ayrı-ayrı günlerde alıp göndereceksiniz, sonra da müşterinin UYMADI sözünü DİKKATE almayıp ''tarihi geçmiş'' deyip telefonu kapatacak sınız...öyle mii? Sora hangi tarihten bahsediyorsunuz.ki..ilk siparişimin bir parçası bugün son parçası da on (10) gün sonra gelirse ((tarihii geçmiş)) demek için Hangi tarihi baz alacağız?!+!

Müşteriye hizmet baş göreviniz olarak kurulan bir firma, ne yazık ki biraz tutununca çok daha kazanmak( işin kolayını anlayınca) için başka-başka

firmalardan alıp gönderdiği ürünlerinin müşterii tarafından beğenilmeyip(daha doğrusu-bütününde değişik ürün olduğunu) anladığında ise ''değiştirme tarihi geçmiş'' diyeceksiniz ve müşterinin isteğini dikkate almayacak sınız?

Sonra bu ''tarihi geçmiş'' kanunu koyan kim?..Siz değil misiniz??







Not: Gereği için; HEPSİBURADA com.'a

Bilgi için ;6502 Tüketicinin korunması hk. (kanun gereği)

'' '' Tüketici Hakları Daire Başkanlığı'na

'' '' Cosumer Affairs Unit .(Tüketici İşleri Birimine)
Reşit Tahiroğlu

#11 Değişik firmalardan,birbirlerine uyum sağlamayan ürün parçaları tüketici de istenilen ürünü sağlayam

2014-07-27 06:15

En eski müşterilerinizdenim. Firmanızın da üyesiyim (ne işe yarıyorsa..) Defalarca yaptığım alış-verişlerimi hep sizin firmanızdan yaptım; Bazen ''müşteri vel_i nimet'' felsefesiyle ;bazen de kendi kazancınız yönünde davrandınız.
Şimdi SİSTEMİNİZDEKİ bir HATADAN dolayı da müşterinizi cezalandırıyorsunuz!-ki tamamen sizin sisteminizden- kaynaklanıyor.. Şöyleki : Posta-posta değişik günlerde nakliye şirketinden gönderdiğiniz ürünler neticede bir bütün olarak müşteride birleştiğinde BİRBİRİNİ tutmuyor!!!...Örneğin; torunuma bir tablet alıp ''Ramazan Bayramında'' hediye edecektim, kablosu ayrı günde, tableti bir başka tarihte, usb'si ayrı bir başka günde, kılıfı bir başka günü, vs...vs..geliyor.Alt tarafı bir tablet alalım dedik; bütün bir hafta boyu eve hapis olduk ama bizim kaybolan zamana ne olacak?!^!.Kılıfı tablete ,tabletin klavyesi kendine uymayan bir sürü apık-sakıp işler..Gönderdiniz ürünlerin son kontrolörü yapılmaz mı?.Bir de ATA isimli (Soyadını söylemeyen)sorumsuz personeliniz daha sözümü bitiirmeden ''tarihi geçmiş'' deyip telefonu suratıma kapattı!!!.. Yani ceketi bir firmadan, pantolonu bir başka firmadan ayrı-ayrı günlerde alıp göndereceksiniz, sonra da müşterinin UYMADI sözünü DİKKATE almayıp ''tarihi geçmiş'' deyip telefonu kapatacak sınız...öyle mii? Sora hangi tarihten bahsediyorsunuz.ki..ilk siparişimin bir parçası bugün son parçası da on (10) gün sonra gelirse ((tarihii geçmiş)) demek için Hangi tarihi baz alacağız?!+!

Müşteriye hizmet baş göreviniz olarak kurulan bir firma, ne yazık ki biraz tutununca çok daha kazanmak( işin kolayını anlayınca) için başka-başka

firmalardan alıp gönderdiği ürünlerinin müşterii tarafından beğenilmeyip(daha doğrusu-bütününde değişik ürün olduğunu) anladığında ise ''değiştirme tarihi geçmiş'' diyeceksiniz ve müşterinin isteğini dikkate almayacak sınız?

Sonra bu ''tarihi geçmiş'' kanunu koyan kim?..Siz değil misiniz??







Not: Gereği için; HEPSİBURADA com.'a

Bilgi için ;6502 Tüketicinin korunması hk. (kanun gereği)

'' '' Tüketici Hakları Daire Başkanlığı'na

'' '' Cosumer Affairs Unit .(Tüketici İşleri Birimine)
Magdurum

#13 Telefon kutusu icinden BATARYA CIKMADI

2016-01-30 22:39

Hepsiburada.com dan aldigim lg g3 telefon kutusu icinden batarya cikmadi. Boyle bir sacmalik olabilir mi. Kulaklik koyma, sarj aleti koyma, ara kablo koyma anlarim batarya yok abi batarya boyle bir sacmalik olur mu ? Adama gulerler neyle calisacak bu telefon.... 

gerek yok

#14 Dolandırıcılıkta Çığır açtılar

2016-02-18 14:59

5 ayrı sipariş verdim toplamda 3,000 tl civarı alış veriş yaptım. İlk dört siparişimi haftasonu yaptım ve siparişim onaylandı pazartesi günü kargoya verilecekti. Sonra kendi kafalarına göre iptal ettiler. Aradığımda güvenlik nedeni ile siparişi iptal ettiklerini üyelik sahibi ile kredi kartı sahibinin bilgilerinin aynı olmadığı bankanın kredi kartı sahibi ile görüştüğünü onay alınmadığı için iptal edildiğini söylemektedirler. Kart sahibini ise kesinlikle aramıyorlar. Banka ödemeyi gerçekleştiriyor kendileri kafalarına göre iptal ediyorlar. Akıllarda iki soru var. Birincisi ellerinde olmayan ürünleri var gösterip satışa sunuyorlar, ikincisi ürün hiç önemli değil var görünsün yeter para ellerine geçtiğinde günlük faiz ile değerlendirip sonra iptal etmek.

mufa

#15 musteriyi esek yerine koyuyorlar

2016-03-11 09:02

Selam.hepsiburada.com dan kitap siparisi vermistim ellerinde olmasina ragmen tedarik edilemiyor diyr gondermediler. Kitap halen satista fakat fiyati degisik. Sahtekarlikta cigir acacaklar hele bir musteri hizmetleri varki takim lideri olarak kendini tanitanlar sanki pille calisiyor. Demem o ki alisveris yapilmaz bunlardan 


Ziyaretçi

#16 Re: bende

2016-08-23 19:52

#2: -  

 

Bu gönderi yazan kişi tarafından kaldırıldı (Ayrıntıları göster)

2016-08-30 15:53


hakan

#18 hepsiburadamı kesinlikle hayır

2017-01-17 08:53

Bir telefon aldım arızalı cıktı kutudan aynı zamanda ıkıncı el olma ıhtımalı var kurulum yapılmadan açıldı. iade edemedim servise gidiyor yazılım guncelleyip gonderılıyor. :) aldıgıma yanayım o kadar ugrastıgımamı:D bi daha hepsiburadamı hayır.  Not: aynı telefonu n11 ıthalatcısı satıyor yorumları okudugumda bozuk cıkanı direk degiştirmiş :)

hakan

#19 YALANCI VE SAHTEKAR ALIŞVERİŞTE BİR NUMARA HEPSİBURADA

2017-01-19 21:18

31.12.2016 tarihinde bu adı geçen siteden ürünler aldım. bu kdar mı lanet bir firma olur. aynı gün adı altında satıldığı için ürünlerin tamamını bunlardan sipariş verdim fakat yalancılıkta çığır açtıklarını nereden bilebilirdim. ürünler tam iki hafta sonra birer birer yola çıkmaya başladı. bugün 20.01.2017 ve hala gelmeyen ürünler var ve akıbetleri tamamıyle belirsiz. müşteri hizmetlerimi hepsinin ALLAH belasını versin bir halta yaradıkları yok. defalarca yazdım aradım heryer kapı duvar. kimse kafasını duvara vurmak veya aldığı ürünlerine su içmek istemiyorsa kesinlikle bu sitenin kenarından bile geçmesin. banane ben mi mağdur olmuşum demeyin sıra birgün sizede gelir...

babybn

#20 Tamamiyle Sahtekarlık

2017-02-23 09:35

 Merhaba;

09.02.2017 tarihinde Hepsiburada .comdan koşu bandı sipariş ettim. Birgün sonra kargolandı. Fakat siparişimi kontrol ettiğimde fatura bilgileri kısmını  hatalı girdiğimi eski iş yerimin bilgilerinin kaldığını farkettim. Hemen müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri hizmetleri kargonun yola çıktığını iptal edilemeyeceğini ama ürünü kargodan teslim almaz isem iade işleminin yapılabileceğini söyledi. Bende ürünü kargodan teslim almayıp kargoya iade olarak gönderileceğini söyledim. Anc ak kargo tam beş gün iade amaçlı geri gitmedi. nedeninin aras kargoya sorduumda ise iade için hepsiburada .com un beklettiğini söyledi. çok sinirlendim. müşteri hizmetlerini tekrar arayıp derdimi anlattım. zor zahmet bikaç güne kargo yola çıktı fakat bu defada teslimatta sorun yaşandı. Aras kargonun kayıtlarında teslim edildi görünen ürün hepsi buradanın sisteminde yok göründü. satıcı firmanın deposuna hepsi burada tarafından gönderlen ürün hepsiburadada tarafından nasıl olupda teslim alınmamıştı. ilginç bir durum. İşin özü şu. Hala sisteme ürünü aldık diye kayıt açmadılar ve para iadem yapılır mı yapılmaz mı oda meçhul. pişmanım

Mağdurum

#21 Hatalı ürün gönderimi

2017-07-28 21:40

Hepsiburada dan almış olduğum kombi ve yanında hediye baca kiti ile birlikte sipariş verdim.kargoya verildi ben evde yokken evdekiler teslim almışlar tabi neyin ne olduğunu bilmedikleri için imzalayıp almışlar.eve geldiğimde kargomun geldiğini söylediler birde baktım ki ikitane baca kiti ve baca kitinin birinin üzerinde kombinin çıkış fişi var. Tabi şok oldum hemen iade işlemlerini başlattım.müşteri hizmetleri araştırıyoruz ayağına tam 20 gündür oyalıyorlar ve hâlâ sonuc alamadım. Artık yasal yollarla hakkımı arayacağım 

Bu gönderi yazan kişi tarafından kaldırıldı (Ayrıntıları göster)

2017-09-11 13:42


Berkay Aras

#23 Hepsiburada.com Netakvaryum

2017-09-12 17:37

Hepsiburada.com dikkatine

Mesafeli satis sozlesmenizdeki hakkimi kullaniyorum

Firmaniza kayitli uye ve musteriniz olarak yazdiklarimi degerlendirin. 31.08.2017 tarihinde siparisini verdigim  06. 09.2017 tarihinde elime ulasan netakvaryum isimli magazanizdan jbl cristal profi e401 marka ve model numarali urun kullanilmis gibiydi ve emis borusu kirik geldi onemsemedim ve urunu kurdum fakat bu kez motorun suyu devir daim etmedigini gordum ve kolay iade formunu doldurup urunu iade ettim lakin iadem reddedildi sebep ise emis borusunu bantlamammis. Soyledikleri ikinci sey ise ozru kabahatinden beter dedirtecek cinsten biz urunu calistirdigimizda calisiyordu dediler benim boruyu bantlamam nedeniyle motor bozulmaz dedim ve sizi sikayet edicem dedim ve istediginizi yapin diye cevap verdiler. Sunu bilmenizi isterim ki yasal haklarimi sonuna kadar kullanacagim. Netice olarak sizin de sitenizde yazdigi gibi tuketici haklarindan 14 gun icinde iade hakki vardir hakkimi kullanmak istiyorum  

12.09.2017 Sali.               BERKAY ARAS tel. 05326572595

Geregi icin; HEPSIBURADA.com a

Bilgi icin; 6502 Tuketicinin korunmasi hk.(Kanun Geregi)

Tuketici Haklari Daire Baskanligina

 

Hepsiburadamagduru

#24

2018-07-19 15:12

Hepsi burada 

MAĞDUR

#25 Re: BENDEEEEEE Mağdurum da mağdurum

2019-12-09 13:51

#5: BenKimim - Mağdurum da mağdurum 

Tefal den bir ürün Tefal Fresh Express fight Doğrayıcı Rende aldım. PTT Kargo ürünü bırakıp gitti. Ürün parça parça çıktı. Dakikasında PTT Kargo genel müdürlüğe ve Hepsiburada ya ilettim. PTT Kargo nun gönderildiği yere gittim. Suratsız bir adam, Hasar tespit tutanağı vermedi PTT. Yani kır parçala kaktır müşteriye. ooohhhh ne ala. Kısacası ürün elimde kaldı. İnternete girdim ve gördüm ki tek Hepsiburada. Com mağduru ben değilmişim. Asla helal etmiyorum. Ayrıca PTT den kargo geliyor ve iade Sürat Kargo. Müşteri dönsün dolansın. İnsana verdikleri değer burada.com. Bu iş Tüketici Hakları'na kadar gidecek. Nokta.